Қызметтер
Клиент қандай жағдайға тап болды
«Мен экспресс-несиеге тапсырыс бердім. Банк маған 50% жылдық мөлшерлемемен 36 айға 500 000 теңге көлемінде несие берді.
Мен несиені екі жыл бойы уақытынан кешіктірмей төлеп тұрдым. Кейін жұмыстан шығып қалдым. Қарызымды өтеуге қажетті қаражаттың жеткіліксіз екенін түсініп, банкке жүгіндім. Сөйтіп, төлем уақытын екі айға шегере тұруларын сұрап, өтініш жаздым.
Банк менеджері өтінішімнің қабылданғанын, төлем мерзімі шегерілгенін айтты. Осылайша мен екі айдан кейін қайта төлейтін болдым.
Осы екі айдың ішінде мен 1С бухгалтерия курстарынан өттім және жақсы жұмысқа орналастым. Банкпен келісілгендей, шілде айында қарызымды қайта төлей бастадым.
Бастапқы кезде мен банкпен қыркүйек айында толық есептесіп болуым керек еді. Бірақ екі ай шегерімін ескерсек, соңғы төлем қараша айында болатын. Несиемді толық төлеп болғаннан кейін мен банк менеджерінен қарызымның жоқ екенін растайтын анықтама беруін сұрадым. Сол кездегі таңғалғаным-ай. Банк қарыз төлемеген екі айыма өсімпұл есептеген екен.
Әрине, мен бірден банкке хабарласып, өсімпұлды алып тастауларын сұрадым. Банк өтінішімді қабылдамады және сол уақытта 80 000 теңге болып кеткен қарызымды төлеуді талап етті. Мен қайтадан өтініш жаздым. Онда банктің талаптарымен келіспейтінімді, берілген шот бойынша төлемейтінімді айттым. Себебі бар қарызымды пайызымен қоса толық төлеп қойғанмын.
Арада көп уақыт өтпей, басқа банктегі карта шотым бұғауға түсіп қалғанын білдім. Бұл проблеманы өз бетімше шеше алмағандықтан, заңгерлерден көмек сұрадым».
Макишева Ш.Т.
Біз бұл проблеманы қалай шештік?
Клиенттің айтқанын тыңдап, бұл істі қолға алуға келістік. Біз қарыз алушының атынан банктен несие бойынша есеп айырысу анықтамасына сұраныс жібердік. Алайда банк бұдан ауызша түрде бас тартты. Банк қызметкерлерінің айтуынша, Клиентке берілген талапта барлығы көрсетілген.
Банктің мұндай жағымсыз қарым-қатынасын көріп, біз барлық қажетті құжаттарды рәсімдедік және сотқа жүгіндік. Сот шешімімен банктің талаптары негізсіз деп танылды. Біз сондай-ақ моральдық өтемақыға қол жеткіздік және біздің Клиенттің кредиттік тарихына жағымды түзетулер енгізуді банкке міндеттедік.
Осындай жағдайға ұшырамау үшін не істеу керек?
Біздің заңгерлеріміз кеңес беред:
1. Банктік несие алуға өтініш жасамас бұрын барлық жағымсыз және жағымсыз нәрселерді мұқият ойластырыңыз және таразылаңыз. Есіңізде болсын, банк тек өз мүдделері үшін ғана әрекет етеді.
2. Қарызды ресімдеу кезінде келісім-шарттың барлық шарттарын мұқият оқып шығыңыз. Бірдеңені түсінбесеңіз, менеджердің түсіндіріп беруін өтініңіз.
3. Несие бойынша төлем жасағандығыңыз туралы чек пен түбіртектерді әрдайым сақтаңыз. Банкпен келіспеушіліктер туындаған жағдайда, сіз оларды әрдайым олардың төлемдеріңіздің дәлелі ретінде көрсете аласыз.
4. Әрқашан несиені толығымен өтегеніңіз туралы банктен анықтама алыңыз.
5. Банкпен дау туындаса, тәжірибелі заңгермен хабарласыңыз. Егер іс сотқа жетсе, заңгерлік білімсіз және құжаттарды рәсімдеудің барлық тәртібі мен ережелерін білмесеңіз, Сізге өз мүддеңізді қорғау қиын болады.
Біздің блогтан басқа мақалаларды оқыңыз
Банктің несиені төлеу туралы заңсыз талаптары туралы іс
Банк біздің клиентімізге заңсыз өсімпұл есептеген және біздің клиенттің несие тарихын бұзды.
Төленген ипотека бойынша алынбаған пәтер туралы іс
Құрылыс салушы берешек қарызы үшін клиенттің пәтеріне деген құқықтарын заңсыз аударды.